Favorieten van maart

IMG_1200
Het is alweer april, de tijd is best snel gegaan. Tijd voor mijn favorieten van de maand maart.
Ik heb een aantal producten deze maand vaak gebruikt en zijn daardoor favorieten geworden. Niet alleen van maart, maar misschien wel voor altijd.

MAC concealer in NW15- Deze concealer kocht ik op aanraden van de MAC-verkoopster. Zij bracht een blush bij mij aan en vertelde dat ik deze meer kon laten opvallen als ik concealer op mijn onzuiverheden en roodheden aanbracht. Sinds ik deze concealer heb, gebruik ik hem elke dag. Ik merk zeker verschil, mijn make-up komt beter uit en mijn onzuiverheden vallen niet meer op!

MAC lipglass in Oxblood- Deze lipglass kocht ik tegelijkertijd met de concealer. Deze lipglass is limited edition van de Toledo collectie. Ik vind dit echt een my lips but better kleurtje.Voor mij is dit de perfecte nude kleur en hij staat bij elke make-up look. Ik draag hem graag als ik geen zin heb ik een knal rode of roze kleur. Hij kan prima voor overdag en door de mooie glans is hij net wat mooier dan een lipstick.

Givency Dahlia Divin– Dit parfum kreeg ik cadeau. Ik ben er echt heel erg blij mee. Het is een heerlijke warme geur, perfect voor overdag maar ook voor speciale gelegenheden. Normaal gesproken ben ik niet zo van de zwaardere warme geuren, maar deze geur vind ik echt heerlijk. De geurnoten bestaan onder andere uit weelderige bloemen en houtachtige noten.

Ecotools blushkwast- Naast concealer ben ik ook ook meer blush gaan dragen. Blush breng ik het liefste aan met een iets grotere kwast. Deze kwast van Ecotools doet zijn werk tot nu toe erg goed. Hij brengt precies de juiste hoeveelheid aan en verdeeld de blush goed over mijn wangen. Ik kocht deze kwast in een setje met nog een paar andere kwasten bij de DA, van alle kwasten gebruik ik deze het meest.

Ik reis alleen van Samuel Bjork- Naast de hierboven genoemde beautyfavorieten heb ik ook twee andere favorieten, waar dit boek er één van is. Dit boek kocht ik tijdens de Boekenweek en ik heb het denk ik binnen één week uitgelezen, zo spannend vond ik het. Ik heb hierover ook een artikel geschreven op mijn site, mocht je er benieuwd naar zijn.

LINDA. mode- Ik vind het altijd erg leuk om door verschillende tijdschriften heen te bladeren. Meestal lees ik alleen de artikelen die mij aanspreken en de rest sla ik over. Bij de Linda. is dit niet het geval, daar lees ik meestal alles. LINDA. brengt naast het originele tijdschrift vaak ook de LINDA. mode, meiden en L’HOMO uit. Deze maand heb ik de LINDA. mode met veel plezier gelezen.

Wat is jullie favoriet van maart?

Liefs, Do

8 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Leuke favorieten! Ik hoor vaak heel goede dingen over die mac concealer. Mijn favoriet van afgelopen maand is een concealer van Estée Lauder. De kwaliteit is waanzinnig en je hebt echt super weinig nodig om onzuiverheden weg te werken!

    Liked by 1 persoon

  2. Florentine schreef:

    Super leuk!! Love die Mac lipglass ❤
    Leuke blog heb je !

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie producten, ik ben wel benieuwd naar dat parfum 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Dankjewel! Hij ruikt heel erg lekker haha

      Like

  4. junetwonl schreef:

    Moie favorieten!

    Liked by 1 persoon

  5. Ismay schreef:

    Linda. mode is inderdaad een leuk blad! Leuke favorieten 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Chahrazad schreef:

    De Givency Dahlia Divin lijkt me een heerlijk geurtje!

    Liked by 1 persoon

  7. annajirina schreef:

    Leuk om te zien! Ik ben heel benieuwd naar die concealer.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

