Cocoa Karma

IMG_1108Essie is een van mijn favoriete nagellakmerken. Een aantal maanden geleden was ik een echte nagellakliefhebber, ik droeg elke dag nagellak en ik werd intens gelukkig van de perfecte kleur nagellak op mijn nagels. Tegenwoordig draag ik bijna nooit geen nagellak meer, deels omdat ik nu werk en omdat ik erg last heb van winterhanden, waardoor mijn nagels er niet echt meer uitzien.

Toen ik afgelopen zaterdag de Etos binnenliep, ging ik toch even kijken bij het Essie schap. In eerste instantie dacht ik dat daar de Flowerista collectie al in het assortiment lag. Dit bleek toch niet zo te zijn, de kleuren leken er alleen best wel op. Ik nam Cocoa Karma mee, een mooie bruine nude tint. Deze kleur behoort tot de Resort collectie.

IMG_1111
Dit is het kleurtje op mijn nagels. Sorry ik ben niet zo goed in het netjes lakken van mijn nagels. Ook omdat mijn nagels niet echt de beste conditie hebben op dit moment.

Ik ben erg blij met deze kleur, wat mij betreft is dit de perfecte bruine-nude kleur. Het staat netjes en verzorgd.

Cocoa Karma is onder andere te koop bij Etos, Essie nagellak kost €9,99!

Liefs, Do

5 thoughts on “Cocoa Karma

  1. Wat vervelend die winterhanden! Mijn collega heeft dat ook dat is geen pretje!. Ik ben zelf meer van de roze kleur. Vind dit wel mooi maar denk niet zo snel dat ik het bij mezelf op zou doen 😉

    Like

Geef een reactie

