New in: MAC make-up

Zoals jullie misschien wel weten, kwamen er de afgelopen weken best wat nieuwe collecties uit van MAC. Ik was gelukkig al in het bezit van de mooie MAC x Miley Cyrus lipstick. Op verschillende beautyblogs kwamen de collecties van Cinderella en Toledo voorbij. In het begin was ik erg enthousiast over de Cinderella collectie, aangezien ik Disney geweldig vind. Toch spraken de swatches van deze collectie mij niet echt aan. De lipsticks waren voor mij wat saai en ik denk dat ze wegvallen op mijn lippen. Het oogschaduwpallette vond ik daarentegen wel erg mooi, alleen ik heb het Naked 1 pallet en het Too Faced Choclolate Bar palet al in mijn bezit. Jammer, maar ik besloot om niets te kopen van de Cinderella collectie.

De Toledo collectie sprak mij wel heel erg aan, mooie felle kleuren en prachtige verpakkingen. Toen de collectie online kwam was ik aan het werk, ik heb dus niet eens door gehad dat je de producten al kon bestellen. Toen ik thuis kwam, waren de producten die ik graag wilde kopen natuurlijk al uitverkocht. Balen, maar ik had mij er bij neer gelegd. Scheelt weer geld, haha!

Afgelopen zondag ben ik even met mijn zusje de stad in geweest. We gingen ook even kijken bij de Douglas, aangezien ze daar MAC verkopen. Tot mijn grote verbazing hadden ze nog best veel van de MAC Toledo collectie. Ik twijfelde geen moment en probeerde een aantal producten uit.  Ik nam twee producten mee van de Toledo lijn en één product van het standaard assortiment van MAC.

IMG_1026

Een van de drie blushes stond sowieso op mijn verlanglijstje. Daarnaast wilde ik graag een van de oogschaduwpalletten. Maar na het lezen van de wisselende recensies hierover, besloot ik toch om het niet te doen.

IMG_1029

Ik ging uiteindelijk voor de ombre blush in de kleur Kindergarten Red. Een erg mooie blush die van lichtroze overloopt naar felroze. Hij is niet super gepigmenteerd, maar dit vind ik niet erg. Aangezien ik een lichte huid heb, valt deze blush toch wel op!

IMG_1031
Daarnaast ging ik voor de lipglass in de kleur Oxblood. De lipstick was helaas al uitverkocht, maar deze lipglass stond ook erg mooi, vooral in combinatie met de blush. Echt een “my lips but better” kleur.

IMG_1033Ook ging ik voor deze concealer, in de kleur NW15. Eerlijk gezegd gebruik ik nooit foundation of concealer, maar toen de make-up artist van MAC deze op mijn neus smeerde om roodheid te verbergen, was ik verkocht. Sinds ik hem heb, gebruik ik hem elke dag en het is echt een verbetering!

Zoals wel bekend is, is MAC make-up niet goedkoop. Wat mij betreft is het wel elke cent waard, het zijn echt prachtige producten met mooie verpakkingen! Ik koop liever één keer een mooie blush of lipstick, dan tien die ik een beetje mwah vind.

Prijzen:
Blush Kindergarten Red: €29,50
Lipglass Oxblood: €19,50
Concealer NW15: €18,00

Liefs, Do

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. robin schreef:

    denk dat je ook niets had kunnen kopen van de Cinderella collectie, het was zo uitverkocht haha. ik heb het geprobeerd >< maar deze collectie vind ik wel mooier qua kleuren! en ik heb die concealer ook, hij is geweeeeldig.

    Like

Geef een reactie

