Mijn eerste Chanel lipstick

Al sinds ik wat meer bezig ben met make-up, droom ik van een Chanel lipstick. Chanel staat bekend als een luxe en klassiek merk. Wat mij weerhield van het kopen van een Chanel lipstick waren eigenlijk twee dingen.
Als eerste zijn ze natuurlijk behoorlijk aan de prijs. Voor een lipstick betaal je gemiddeld €33,50. Als je er alleen al aan denkt, hoeveel uur je daarvoor moet werk. Ten tweede vind ik het toch best wel “spannend” om een Chanel counter te bezoeken. Het is toch wel een luxe merk en ik ben ook maar gewoon een negentien jarig meisje.

Toen ik de folder van de ICI Paris xl binnen kreeg, zag ik op de voorkant 40% korting op alle lipproducten. In eerste instantie had ik niet echt de drang om iets te kopen. Totdat ik op verschillende blogs La Romanesque van Chanel tegenkwam. Ik besloot om eens een kijkje te nemen op de site van ICI Paris. Tot mijn grote verbazing hadden ze deze lipstick nog op voorraad en deed hij ook nog eens mee aan de actie! Ik twijfelde geen moment en rekende €20,50 (inclusief verzendkosten) af. Twintig euro is nog steeds veel geld voor één lipstick, maar ik koop ook MAC lipsticks en deze zijn maar één euro goedkoper.

Twee dagen later (ik had mijn lipstick ná 16:00 besteld) ontving ik hem/haar (?) dan eindelijk!

IMG_0857
Alleen het kartonnen doosje er om heen ziet er al erg luxe uit.

IMG_0859 Dit is de kleur, wat mij betreft de perfecte paars-achtige kleur. Chanel beschrijft de kleur als een fluweel matte kleur. Soms brengen matte kleuren wat moeilijk aan, maar daar had ik met deze lipstick totaal geen last van.
IMG_0862
De lipstick blijft ongeveer 3 á 4 uur goed zitten. Zelf vind ik dit lang genoeg, daarna werk ik hem toch meestal bij om de kleur weer wat intenser te maken.

Deze Chanel lipstick behoort tot de limited edition collectie Rêverie Parisienne en zal dus ook beperkt verkrijgbaar zijn. Momenteel is hij helaas uitverkocht op de ICI Paris XL site, maar wie weet is hij binnenkort weer beschikbaar.

Ik ben in ieder geval heel blij met mijn allereerste Chanel lipstick en ik vrees dat dit niet de laatste zal zijn.

Liefs, Do

4 thoughts on “Mijn eerste Chanel lipstick

Geef een reactie

