De serie tag!

Al vanaf kleins af aan ben ik dol op het volgen van series. Ik keek vroeger graag naar Totally Spies en Beugelbekkie, later werd dit ONM en GTST. Tegenwoordig kan ik het bijna niet meer bijhouden, hoe veel series ik volg. Voor mij bestaat een perfect avondje dan ook uit: lekker in bed een serie kijken op mijn tablet. Zoals jullie misschien wel weten gaat er in het blog-wereldje “De Serie Tag” rond. Ik doe natuurlijk pas één dag mee in het blogwereldje en ben dus ook nog niet getagd. Dit weerhoud mij er niet van om de tag alsnog in te vullen, aangezien ik graag over series praat en schrijf.

Ben je benieuwd geworden naar mijn favoriete series en alles wat daar mee te maken heeft? Lees dan vooral verder!

Wat was de eerste serie die je volgde?
De allereerste échte serie die ik volgde was denk ik Goede Tijden Slechte Tijden. Samen met Onderweg Naar Morgen waren deze series elke werkdag de vaste prik bij ons thuis. De eerste buitenlandse serie die ik echt zelf keek was Grey’s Anatomy.

Wat is je favoriete serie ooit?
Ik heb eigenlijk twee favoriete series. Mijn échte favoriet is Grey’s anatomy, ik vind dit echt een geweldig goede serie. Alleen loop ik hier gigantisch op achter, aangezien ik geen series meer volg op televisie heb ik maar tot en met seizoen zeven of acht gezien. Ik houd er niet zo van om series illegaal te kijken, dus daar moet ik nog een oplossing voor vinden. Daarnaast kan Gossip Girl natuurlijk niet ontbreken, ik ben verliefd op die serie en ik heb hem dan ook al twee keer helemaal gekeken.

Wat is je favoriete koppel uit een tv serie?
Ehm.. heb je even?
Chuck en Blair uit Gossip Girl.. Echt het perfecte stel als je het mij vraagt.
Damon en Elena uit The Vampire Diaries, gewoon omdat de spanning en chemie tussen hen echt geweldig is.
Meredith en Derek uit Grey’s anatomy. ❤
Caleb en Hannah uit Pretty Little Liars. Dit komt vooral omdat ik Caleb zó leuk vind en hij echt het perfecte vriendje voor Hannah is.

Met welk personage zou je wel eens op date willen?
Mmm.. Ik denk met Dan uit Gossip Girl, niet de meest voor de hand liggende keuze. Aangezien hij niet de ‘typical hot guy’ is. Maar ik vind hem gewoon leuk. Hij is slim, grappig en ziet er ook nog eens goed uit. Daarnaast zou ik het niet vervelend vinden om met Damon (Ian Somerhalder) te daten.

Welke serie(s) volg je op dit moment?
Op dit moment volg ik best veel series, al ben ik met sommigen (tijdelijk) gestopt.
Ik volg: The Mentalist, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, Suits, Teen Wolf, Orange Is The New Black, Under The Dome, Grey’s Anatomy, Rookie Blue. Daarnaast kijk ik soms welleens een aflevering van The Originals. Ik denk dat ik er nog wel een paar vergeten ben, maar daar kan ik zo één, twee, drie niet opkomen.

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Gossip Girl.

Welke serie wil je nog graag zien?
Ik ben heel benieuwd naar Lost en Orphan Black, maar iets weerhoud me om deze series te gaan kijken.

Heb je al eens een serie of enkele afleveringen herbekeken?
Van Grey’s Anatomy heb ik de eerste drie of vier seizoenen al een paar keer opnieuw gekeken. Daarnaast heb ik Gossip Girl al twee keer helemaal gezien en nu ben ik bezig om The Mentalist weer opnieuw te gaan volgen.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
90210, maar dit komt vooral omdat het niet in Nederland wordt uitgezonden.
White Collar, omdat het toch niet echt een serie voor mij is.

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Dit vind ik écht een moeilijke vraag… Maar voor een dag zou ik best met Blair uit Gossip Girl willen ruilen. Zij is echt totaal het tegenovergestelde van mij (qua karakter), dus het lijkt me super om eens een keer zoals zij te zijn. Chuck Bass als man/vriend is daarentegen ook niet verkeerd natuurlijk.

(bron: weheartit)

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vinden! Wat is jullie favoriete serie?

Liefs, Do

One thought on “De serie tag!

  1. Wat een super leuke tag. Dit is er echt een voor mij haha ik ben ook helemaal verslaafd aan series. Ik ben net begonnen met bloggen en mijn tweede artikel ging direct over mijn favoriete series. Ik volg veel. Ben begonnen met The Vampire Diaries, daarna Pretty Little Liars, Teen Wolf (vond ik niet echt denderend dus heb ik niet veel van gezien) The Originals, Dexter, New Girl, Suits, Orphan Black, de MTV series Awkward en Faking It vind ik ook leuk en GTST maar sinds ik series kijk ben ik erachter gekomen dat GTST echt wel super slecht geacteerd is en ik vind het steeds minder leuk worden.

    Like

Geef een reactie

