A brand new start

DoMinds is een feit!

Laat ik maar beginnen met mijzelf voor te stellen. Mijn naam is Do(minique) en ik ben negentien jaar oud. Momenteel werk ik parttime in een supermarkt en studeer ik (even) niet.
Aangezien ik geen fulltime baan heb, heb ik een paar dagen in de week vrij. Ik wil mijn tijd natuurlijk wel nuttig besteden. Zelf volg ik verschillende blogs (uiteenlopend van beauty tot lifestyle) en het leek mij eigenlijk wel heel leuk om zelf ook een blog te beginnen.

Mijn interesses zijn heel uiteenlopend, en mijn blog dus in principe ook.
Het is dus niet zo dat ik aan één vast onderwerp vast zit. Ik blog over wat ik leuk vind,
wat ik mee maak en wat ik doe.

Maar wat kun je verwachten op DoMinds?
Momenteel houd ik erg van lezen en dan vooral van engelse boeken. IMG_0767

Er komen dus ook recensies van boeken voorbij. Ook vind ik het leuk om nieuwe steden en hotspots te ontdekken. Hier zal dus ook af en toe een artikel over voorbij komen.
Daarnaast ben ik dol op make-up en beauty. Dus ik ga ook reviews over beauty gerelateerde producten schrijven.
Van alles wat eigenlijk dus!

Ik ben heel erg enthousiast en ik kan niet wachten om te beginnen. Ik heb zelfs al een .nl domein aangevraagd!

Heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop tot snel!

Liefs, Do

Geef een reactie

